מדיניות האיכות


  • מדיניות האיכות
  • שלום,
  • הנהלת חברת כרמל תחבורה החליטה לשפר את איכות העבודה ולהטמיע את העבודה על פי דרישות התקן הבינלאומי לניהול איכות 9001:2015 ISO.
  • החברה תטמיע את ניהול האיכות לשיפור ביצועיה בכל תחומי פעילותה.
  • הכללים שעל פיהם נתחייב לפעול:
  • v שמירה על חוקים, צווים ותקנות הישימים לבטיחותם, איכותם וביצועיהם של המוצרים והשרותים;
  • v ניהול מערכת איכות על פי דרישות ת"י ISO 9001:2015;
  • v חתירה למקצועיות ומצוינות;
  • v ביצוע חשיבה מבוססת סיכונים והזדמנויות וקבלת החלטות בהתאם לחשיבה זו;
  • v ביצוע יעיל ואפקטיבי של התהליכים ברמה מקצועית ושאיפה למצוינות;
  • v עמידה בציפיות הלקוח, לשביעות רצונו;
  • v בקרה מתמדת על מתן שירות ואיכות המוצרים;
  • v הובלת סקרי הנהלה להבטחת התאמתה ויעילותה של מערכת האיכות;
  • v הבטחת זמינות משאבים נחוצים לניהול ובקרה של מערכת האיכות והכשרת כח אדם;
  • v הטמעת תרבות איכות והפקת לקחים;
  • v שיפור מתמיד של אפקטיביות מערכת האיכות;
  • המחויבות שלנו לניהול מערכת האיכות תתאפשר בשיתוף פעולה של כל העובדים ובמעקב ויישום של השיפור המתמיד להצלחה.
  • בברכה
  • _______________
  • מנכ"ל חברת כרמל תחבורה